Een gebaar van dankbaarheid - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu Een gebaar van dankbaarheid - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu

Een gebaar van dankbaarheid

Blijf op de hoogte en volg Uganda on wheels

15 December 2013 | Oeganda, Mukono

Zoals we in onze eerdere verhalen vertelde heeft de stichting aan Mudde vorig jaar een tricycle verstrekt. Dit jaar is hij ondersteund met wat materialen om sandalen te kunnen maken om zo in zijn eigen onderhoud te kunnen voorzien.
Hij beloofde ons dat de eerste slippers die hij zou maken voor ons zouden zijn.

Gistermiddag kwamen we van de markt thuis en wie stond daar voor de gate van het hotel?
Mudde! Hij had bijna 45 kilometer op zijn tricycle gereden om ons de slippers persoonlijk te overhandigen. Wat een kanjer en wat waren we trots op hem zeg! En het feit dat hij zijn dankbaarheid toonde door ze, ondanks de verre afstand, persoonlijk aan ons te overhandigen maakte dat deze reis voor ons als geslaagd is.

Hij had prachtige slippers gemaakt en voor diegene die voor volgend jaar voor € 4,50 ook zulke mooie slippers in zijn bezit wil hebben, dan kan de bestelling bij ons geplaatst worden!

• 15 December 2013 - 16:24

Lau En Maria:

Lieve Anita en Ineke,

Wat prachtig!!!!! Wat zullen geroerd zijn door zijn inspanningen. Dat waren die van jullie inderdaad dubbel en dwars waard.
    We hopen echt dat hij nu in zijn eigen onderhoud kan voorzien. en............ hierbij vast de bestelling van twee paar: maar 42 en maat 37.
    We verwachten dat nog veel bestellingen zullen volgen. Van familie, van vrienden of wie dan ook.
    En mochten ze niet helemaal passen???? Who cares.
    Wat zijn we trots op jullie.
    Dikke kus van ons.

• 15 December 2013 - 17:29

Tante Wilma:

Hallo lieverds,

ja hoor de volgende slippers zijn voor mij en wel maat 37.
    Wil je dat vast noteren.
    Wat geweldig he dat van mudde, Ik zie dat ik niet de eerste ben maar hoe meer bestellingen
    des te beter.
    Jullie hebben weer geweldig werk verricht en hoop dat we elkaar binnenkort zullen ontmoeten
    om je verhalen persoonlijk te horen samen e.v met Maria en Lau.
    Wens jullie een goede reis terug naar ons koude kikkerland.

Oom Ruud en tante Wilma.

• 15 December 2013 - 18:23

Elise:

39 en 43!! Sis vermaakt zich nog prima! Buiten spelen vind ze nu te koud maar Storm en zij vermaken zich al beter samen.

Ze heeft zijn bedje bij de kachel ook al ingenomen haha.

Tot gauw en geniet nog even

Xx sijmen en elise

• 15 December 2013 - 18:53

Wim Juwett:

Een mooiere beloning op jullie werk is niet mogelijk! Wim

• 15 December 2013 - 21:30

Janneke:

Hi meiden, het blijft toch fantastisch om te zien ( en lezen ) wat jullie allemaal doen. Echt super !

Dit moet jullie hele inspanning van de afgelopen jaren een gouden rand geven, kan niet anders.

Liefs van Janneke

En voor mij graag een maat 40 & 43.

• 16 December 2013 - 09:23

Edje:

Wauw, gaaf die slippers, maatje 38 voor mij. Voor de meiden geef ik later nog door.
    Die groeien waarschijnlijk nog wel een beetje.
    Super van Mudde, dit moet jullie onwijs goed doen.
    Wat een voorbeeld is hij.
    Maar de echte kanjers blijven jullie.
    Wat een verschillende projecten zetten jullie op.
    En steeds komt er weer wat nieuws bij.
    Echt, petje af en slippers aan.

Lieve groetjes Edje

• 16 December 2013 - 12:16

Marga:

Wat prachtig om te lezen allemaal!
    Maatje 38 graag