Gemiste kans - Reisverslag uit Dirksland, Nederland van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu Gemiste kans - Reisverslag uit Dirksland, Nederland van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu

Gemiste kans

Door: Ineke en Anita

Blijf op de hoogte en volg Uganda on wheels

17 Augustus 2015 | Nederland, Dirksland

Het had zo mooi kunnen zijn.

Een plaatselijk bedrijf die voor ons goede rolstoelen kon maken. Alles was al geregeld om dit te bewerkstellingen en om de kennis in Uganda te brengen.

De prachtige Afrikarolstoel die Veldink4kids had gemaakt, de organisatie PUM die in september een rolstoelexpert gesubsidieerd naar Uganda zou laten gaan om het bedrijf Hodassu in Jinja van expertise te voorzien.
Wij zouden de grootste afnemer worden.

We zouden voortaan al onze rolstoelen en tricycles in Uganda aanschaffen en hoefde daarom geen gebruik meer te maken van de fantastische diensten van de KLM; het was een win-win situatie.

Helaas het heeft niet zo mogen zijn. Door omstandigheden hebben we de samenwerking met Hosassu moeten beëindigen, wat voor ons een grote teleurstelling en tegenvaller is en voor Hodassu een gemiste kans.

Maar we gaan door! We gaan op zoek naar een ander Ugandees bedrijf/organisatie, waarmee we een samenwerkingsverband kunnen aangaan en die mogelijk, met of zonder ondersteuning van PUM, een goede rolstoel kan maken.

Onze ideeën staan even op een laag pitje, onze dromen niet!

• 17 Augustus 2015 - 20:49

Maria:

Lieverds,
    Een tegenvaller! Even geen ideeën, Is ook even rustig de zaken op een rijtje zetten. Het gaat jullie lukken.. Blijf dromen van alle mooie dingen die jullie al hebben bereikt en van wat nog komen gaat. Hou vol.
    Veel liefs van ons. Lau en Maria

• 17 Augustus 2015 - 23:49

Tante Wilma:

Hallo lieverds,

Dit is de derde keer dat ik het moet gaan schrijven maar het is al laat.
    Wat een pech voor jullie maar houd goede moed het lukt jullie om het voor elkaar te krijgen. Vertrouw daar maar op. jullie hebben al zoveel voor elkaar gekregen dat dit ook gaat lukken.Lieve groetjes voor beiden van ons.Oom Ruud en Tante Wilma.

• 24 Augustus 2015 - 08:59

Edje:

Hoi Kanjers,

Zeker een gemiste kans. Ontzettend jammer zeg.
    Maar jullie blijven dromen.
    En wij dromen mee.
    Ook hier komt weer een oplossing voor.
    Zeker weten.
    Ook dit gaat jullie weer lukken.
    Toi,toi, toi.

Lieve groetjes Edje