De aanhouder wint - Reisverslag uit Dirkshorn, Nederland van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu De aanhouder wint - Reisverslag uit Dirkshorn, Nederland van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu

Door: Ineke en Anita

Blijf op de hoogte en volg Uganda on wheels

21 Mei 2016 | Nederland, Dirkshorn

De aanhouder wint

Dit jaar gaan we winnen!
Niet dat we vorig jaar verloren hebben, maar nu is er goede hoop
dat we ons doel dit keer wel gaan bereiken.

Het doel is om oa de lokale ondernemer te betrekken in onze productie van de Afrika rolstoel en zoveel mogelijk kinderen met een beperking naar school te helpen.

Wat staat er op onze 4-weekse planning:

Samen met Mudde hopen we dit jaar een varkensproject te kunnen opzetten, zodat hij eindelijk in zijn levensonderhoud kan gaan voorzien.

We gaan 10 nieuwe kinderen op weg helpen om met een rolstoel naar school te kunnen gaan

Natuurlijk worden alle huidige projectkinderen en de scholen bezocht en worden de afspraken weer aangescherpt.

Maar we gaan ook genieten. Van het land, van het weerzien met de kinderen en de vele mensen die we in de loop der jaren ontmoet hebben.

We zouden het leuk vinden als jullie onze reisverslagen volgen en nog leuker als jullie een berichtje achterlaten.

Ineke en Anita

• 21 Mei 2016 - 21:26

Tante Wilma En Oom Ruud:

Hoi lieverds,

Ik dacht dat het nog een weekje duurde voordat jullie weer in Uganda zouden reizen en werken en genieten. Dat was een verrassing. Tante Wilma zal ik op de i-phone jullie bericht laten lezen. Zij kweekt immers nog steeds zitvlees.

Wij zullen jullie verhalen op de voet volgen en wensen jullie beiden alle goeds en liefs toe.
    Oom Ruud

• 21 Mei 2016 - 23:07

Maria Juwett :

Lieve dochters,
    Wat een verrassing alweer jullie eerste verslag te lezen.
    Maar voor vertrek woensdag nog even afscheid nemen met een gezellig etentje van jullie.
    Natuurlijk gaat het lukken want jullie hebben al zo veel voor elkaar gekregen. Wij hopen dat jullie deze keer ook echt wat tijd voor jullie zelf nemen en wat genieten van elkaar en al het moois daar.
    Wees daar wel voorzichtig samen. En natuurlijk zullen we jullie verslagen volgen, maar tussentijds hebben we ook contact.
    Heel veel liefs van ons, Lau en Maria

• 22 Mei 2016 - 16:39

Jacqueline:

Hallo meiden,
    Heel veel succes en ik ga jullie zeker volgen.
    Groetjes Jacqueline

• 22 Mei 2016 - 17:56

Edje:

Hoi Anita en Ineke,

Dat jullie aanhouders zijn hebben jullie in de loop van de jaren wel bewezen.
    Dus dat hebben jullie eigenlijk al gewonnen.
    Veel succes en natuurlijk blijf ik jullie volgen.

Groetjes Edje

• 22 Mei 2016 - 19:50

Marga:

Hallo Anita en Ineke,
    Jullie zullen weer mooie en bijzondere ontmoetingen meemaken. Mensen ontmoeten met eigen kenmerken en eigen verhalen.
    Een hele fijne tijd samen en succes.
    Met groet van Marga

• 29 Mei 2016 - 11:35

Les Filles:

Ha meiden.....fijn alweer wat te hebben gehoord van jullie......we duimen voor succes en voor een fijne tijd.
    Take care.