Wensen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu Wensen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Uganda on wheels foundation - WaarBenJij.nu

Wensen

Door: Ineke en Anita

Blijf op de hoogte en volg Uganda on wheels

30 December 2016 | Oeganda, Jinja

Oude jaar,

Zó vlak voor de jaarwisseling, kijken we al vooruit en hebben we vandaag de ticket geboekt voor onze komende reis naar Uganda. We verheugen ons er nu al op.

Op dit moment is het in Uganda ook vakantie en is het schoolgeld voor alle projectkinderen, met medewerking van Joanne en Remco van The Pearl of Africa, betaald. Deze lieve mensen hebben een grote zorg uit handen genomen door ter plaatse alle schoolkinderen te bezoeken en namens Uganda on wheels foundation het schoolgeld te betalen. Nogmaals dank hiervoor!

Langs deze weg willen iedereen bedanken die onze stichting het afgelopen jaar heeft gesteund door het geven van een donatie, kleding, speelgoed, bestellingen via sponsorkliks.nl of op een andere wijze.

Ook onze volgens via facebook en waarbenjij.nu en alle andere mensen die onze stichting een warm hart toedragen willen wij hartelijk danken.

Wij wensen een ieder een prettige jaarwisseling en een goed, gezond en in alle opzichten gelukkig 2017.

• 31 December 2016 - 14:32

Maria En Lau:

Geweldig!!!
    jullie zijn al weer druk bezig met de voorbereidingen. Chapeau!!!!
    we zijn erg trots op jullie.

• 02 Januari 2017 - 12:17

Edje:

Jullie zijn alweer goed bezig. De beste wensen voor jullie en de stichting.

Lieve groetjes Edje